اجاره سالن غذاخوری و پذیرایی

تالار خلیج فارس دانشگاه اصفهان، جزو بهترین سالن غذاخوری اصفهان محسوب می شود که از لحاظ زیبایی بسیار مجلل بوده و برای برگزاری انواع مراسمات، بدون ورودی پذیرای شما عزیزان می باشد.
سالانه مراسمات مختلفی از قبیل: تولد، عروسی، همایش و سمینار، ختم و دیگر مراسمات در این سالن مجلل برگزار می شوند. چنانچه شما نیز قصد برگزاری مراسمی مهم و مجلل را در یکی از بهترین سالن های اصفهان دارید، پیشنهاد ما به شما سالن غذاخوری اصفهان یعنی تالار شریعتی می باشد.
شما می توانید مهمانان خود را بدون هزینه ورودی به یکی از زیبا ترین مجموعه های پذیرایی اصفهان دعوت نمایید و از پذیرایی این مجموعه لذت کافی را بهره ببرید.

اجاره سالن غذاخوری و پذیرایی

تالار خلیج فارس

سالن غذاخوری مناسب برگزاری پذیرایی مراسمات در اصفهان

سالن غذاخوری در اصفهان طرفداران بسیاری دارد، چرا که هر ساله انواع همایش ها و سمینار های مهمی در این مکان ها برگزار می گردند. اگر شما قصد اجاره یک سالن غذاخوری در اصفهان را دارید، بهتر است ابتدا به صورت اجمالی امکانات و لیست غذاهای ارائه شده را بررسی نمایید و سپس اقدام به پرداخت وجه و توافق نمایید.
شما می توانید رزرو کردن این سالن ها را به صورت اینترنتی یا تلفنی انجام دهید و در وقت خود صرفه جویی نمایید. همینطور می توانید عکس ها، امکانات، چیدمان و دیگر المان های سالن غذاخوری را به صورت اینترنتی و در سایت ما تماشا کنید.

سالن تالار خلیج فارس دانشگاه اصفهان

تهیه غذا مراسم در اصفهان در سالن های متعددی صورت می گیرد، اما سالن های محبوب و مشهوری هستند که اکثر مردم تمایل رزرو این سالن های غذاخوری را دارند. سالن تالار خلیج فارس دانشگاه اصفهان نیز یکی از این سالن غذاخوری در اصفهان می باشد که از محبوبیت فراوانی در بین مردم برخوردار بوده است.
به طور معمول بهتر است سالن های غذاخوری شکیل و مجلل باشند. تالار مد نظر ما از نظر زیبایی و شکوه منحصر به فرد است و برای کسانی که قصد برگزاری مهمانانی مجلل دارند، گزینه بسیار مناسبی می باشد.

تالار خلیج فارس

خدمات پذیرایی شام و نهار

برای برگزاری مراسم مختلف

ظرفیت سالن غذاخوری ۵۰۰ نفر

ظرفیت سالن غذاخوری در اصفهان ۵۰۰ نفر می باشد تا بتوان به صورت کامل و عالی از مهمانان پذیرایی کرد. کارکنان سالن غذاخوری ما در تهیه غذا مراسم در اصفهان تلاش فراوانی انجام می دهند تا غذا با بهترین کیفیت به شما و مهمانان عزیزتان ارائه شود.
شما می توانید لیست غذای مد نظر خود را به کارکنان ما بدهید و یا حتی می توانید از منوی اختصاصی مجموعه ما استفاده نمایید. به همین منظور به شما خواندن بخش بعدی مقاله را پیشنهاد می کنیم.

لیست غذاهای سالن غذاخوری

در این بخش لیستی از غذاهای ارائه شده توسط سالن غذاخوری اصفهان، سالن شریعتی را برای شما همراهان ذکر می کنیم.

چلو کباب اصفهان

چلو کباب

پخت با مواد درجه یک

چلو جوجه کباب

چلو جوجه

پخت با مواد درجه یک

چلو ماهی

چلو قزل آلا

پخت با مواد درجه یک

سالاد، زیتون، نوشابه یا دلستر

خورشت ماست

کوبیده

به همراه سرویس داخل سالن پذیرایی برای مشتریان عزیز امکان پذیر می باشد.

تهیه غذا مراسم در اصفهان، در این مجتمع پذیرایی بسیار با کیفیت و مقرون به صرفه می باشد. به طوری که به عنوان مثال به ازای هر کوبیده ۱۰۰ گرمی، ۶۰ هزار تومان، ۳۷۰ گرم برنج ایرانی ۵۰ هزار تومان و به ازای پذیرایی از هر نفر ۷ هزار تومان دریافت می شود.

شما می توانید برای دریافت قیمت های دقیق و اطلاعات بیشتری در مورد تهیه غذا مراسم در اصفهان با شماره های درج شده در این صفحه تماس بگیرید.

قیمت منوی غذا

سالن همایش اصفهان

انواع مراسمات قابل برگزاری

مراسمات متعددی در سالن غذاخوری اصفهان برگزار می گردند که بنا به خواست مشتری، دیزاین و منوی غذای ما نیز متفاوت خواهد بود. همانطور که در بخش قبل نیز ذکر کردیم، تهیه غذا مراسم در اصفهان در سالن شریعتی یکی از با کیفیت ترین نوع غذاها می باشد که برای مراسمات گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.
مراسمات مختلفی که در این مجموعه های پذیرایی برگزار می گردند: عقد و عروسی، تولد، فارغ التحصیلی، همایش و مراسم ختم می باشد که در ادامه به صورت مجزا به آنها می پردازیم و آنها را بررسی خواهیم کرد.

مراسم عقد و عروسی

مراسم عقد و عروسی ای که در سالن غذاخوری اصفهان برگزار می گردد بسیار مجلل و با شکوه می باشد. این مراسم با مهمانانی در قالب ۵۰۰ نفر در سالن غذاخوری در اصفهان با ظاهری زیبا و مجلل، کیفیت غذای عالی، پرسنل دقیق و منضبط برگزار می شود.
شما می توانید شبی رویایی در این سالن غذاخوری برای خود و دیگران رقم بزنید و از همه چیز لذت ببرید. با توجه به اینکه ورودی این سالن غذاخوری رایگان بوده و هزینه سرویس دهی و پذیرایی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد، سالن پذیرایی شریعتی گزینه ای مناسب برای برگزاری جشن و عقد و عروسی شما محسوب می شود.

جشن تولد

بسیاری از جشن های تولد با شکوهی که در اصفهان شاهد آن هستید، سالن غذاخوری اصفهان یعنی سالن شریعتی میزبان آن ها بوده است. سالن ما برای برگزاری جشن تولد نیز بسیار مناسب بوده و طبق نظر شما دیزاین شده و منوی دلخواه شما را به مهمانان ارائه می دهیم.
سالن ما در تهیه غذا مراسم در اصفهان جزو بهترین ارائه دهندگان غذای با کیفیت است و شما می توانید با خیال راحت این بخش را به ما بسپارید.

فارغ التحصیلی

امروزه جشن های فارغ التحصیلی به قول معروف روی بورس بوده و ما مشتریان بسیاری در باب برگزاری جشن برای فارغ التحصیلی داشته ایم. برای ما باعث افتخار است که مجموعه ما به عنوان یکی از بهترین های سالن غذاخوری اصفهان قرار دارد و ما می توانیم میزبان شما عزیزان در مراسمات مهم زندگی تان باشیم.
همانطور که در بخش های قبل نیز اشاره کردیم تهیه غذا مراسم در اصفهان نیز بر عهده مجموعه ما می باشد. شما می توانید برای برگزاری این جشن، دیزاین مد نظر خود را به ما تحویل دهید و سپس جشنی باشکوه و زیبا را تجربه کنید.

برگزاری همایش، سمینار

سالن کنفرانس و سالن همایش اصفهان از جمله معروف ترین سالن هایی هستند که سالانه همایش های داخلی و خارجی بسیاری در آن ها برگزار می شود. شما می توانید برای برگزاری همایش های داخلی و خارجی مهم خود در سالن غذاخوری اصفهان با شماره های زیر تماس بگیرید و جهت رزرو اقدام فرمایید.

مراسم ختم و ترحیم

مراسم ختم و ترحیم،از جمله مراسم های یادبود و مهمی به شمار می رود که اکثر مردم ترجیح می دهند این مراسم را در سالن غذاخوری در اصفهان برگزار کنند. ما برای کارایی و کیفیت هر چه بیشتر مراسم شما در این مجموعه تلاش می کنیم و تهیه غذا مراسم در اصفهان را به نحو احسن انجام می دهیم.

تهیه غذا انواع مراسمات در اصفهان

همانطور که بار ها نیز به این مطلب اشاره کردیم، تهیه غذا مراسم در اصفهان در مجموعه ما با کیفیتی باور نکردنی ارائه می شود و ما تمام تلاش خود را در این حوزه می کنیم تا شما مراسمات باشکوه و عالی را برگزار و تجربه کنید. تیم ما از این بابت که میزبان شما می باشد و افتخار این را دارد که پذیرای مهمانان شما باشد بسیار خرسند می باشد.
شما می توانید برای رزرو وقت در سالن غذاخوری اصفهان با شماره های درج شده در زیر تماس بگیرید و بگویید که برای چه مراسم و چه تعداد مهمانی قصد دارید، سالن غذاخوری در اصفهان را رزرو کنید.

مراسم ختم و ترحیم

برگزاری همایش، سمینار

مراسم عقد و عروسی

فارغ التحصیلی

جشن تولد