اجاره سالن آمفی تئاتر اصفهان – سالن تئاتر

یکی از مهمترین ویژگی برای اجرای مناسب ، اجاره سان آمفی تئاتر با امکانات عالی می باشد. از مهمترین امکانات یک سالن مکان آن و دسترسی مناسب بوده تالار شریعتی اصفهان در بهترین جای شهر اصفهان قرار گرفته و دسترسی هایی مثل اتوبوس تندرو و مترو برای مراجعین این مجموعه آسایش و آرامش به ارمغان می آورد. علاوه بر آن در هنگام رزرو سالن آمفی تئاتر بایستی امکانات فنی و رفاهی آن را نیز مد نظر قرار داد ، که سالن آمفی تئاتر اصفهان با داشتن سیستم صوتی پیشرفته و اتاق صوت ، ده ها مانیتور و خدمات رفاهی مجموعه پذیرایی دانشگاه اصفهان تمام نیازهای شما را برطرف می کند.

تالار شریعتی اصفهان

گنجایش: 410 نفر

زمان برگزاری: 6 ساعت

هزینه ورودی: 19 میلیون

پاسخگویی: همه روزه 7 الی 22

سالن همایش و کنفرانس
تالار ابن سینا

گنجایش: 400 نفر

زمان برگزاری: 6 ساعت

هزینه ورودی: تماس بگیرید

پاسخگویی: همه روزه 7 الی 22

سالن سمینار و آمفی تئاتر

گنجایش: 240 نفر

زمان برگزاری: 6 ساعت

در دست تعمیر می باشد.

پاسخگویی: همه روزه 7 الی 22

سالن همایش و آمفی تئاتر

سالن آمفی تئاتر چیست؟

آمفی‌تئاتر (به فرانسوی: amphi théâtre) مکانی است در فضای باز که برای اجرای نمایش و سرگرمی از آن استفاده می‌شود. در زبان فارسی، اگر برای نمایش استفاده شود، به آن تماشاخانه، و اگر در دانشگاه باشد به آن تالار پلکانی می‌گویند. این واژه همچنین برای جایی که در آن هنرپیشگان داستانی را به نمایش درمی‌آورند و نیز برای تئاتر به‌کار می‌رود. در کاربرد انگلیسی، دو نوع سازهٔ ساختمانی وجود دارد که برای آن‌ها واژهٔ آمفی‌تئاتر به‌کار می‌رود: یک نوع آن آمفی‌تئاترهایی است که در روم باستان ساخته می‌شد که شناخته‌شده‌ترینِ آن‌ها بنای کولوسئوم است. از تماشاخانه‌های ایران می‌توان به تماشاخانه سنگلج، تماشاخانه ایرانشهر، تئاترشهر اشاره کرد.

ویژگی های استاندارد سالن آمفی تئاتر چیست؟

جهت اجاره سالن آمفی تئاتر درابتدا باید با ویژگی های یک سالن آمفی تئاتر آشنا باشیم، آمفی تئاتر بیشتر تحت عنوان محلی جهت تجمیع مردم و سخنرانی ها استفاده می گردد.
آمفی تئاتر دارای قدمتی تاریخی طولانی می باشد و در دوران های دور، استفاده نمودن از آمفی تئاترها رونق بسیاری داشت. این محل ها بیشتر بعنوان مکانی جهت تجمع مردم و سخنرانی ها و میزبانی های پادشاهان روم، جنگ میان گلادیاتورها، اجرای برنامه های ویژه و… مورد استفاده قرارمی گرفت.

نمایش فیلم
استند آپ کمدی
برگزاری تئاتر
جنگ شادی
جشن و مراسم
کنسرت موسیقی

معرفی چند ویژگی جهت رزرو سالن آمفی تئاتر در اصفهان

به طور معمول سالن آمفی تئاتر به دلیل این که اهمیت هنرهای نمایشی و تأثیر این هنر در زندگی اشخاص را نمایان می کند، دارای نمایی ویژه و طرحی مختلف نسبت به سازه های دیگر می باشد. ویژگی های بسیاری را برای آمفی تئاتر میتوانیم در نظر بگیریم که موارد زیر بخشی از ویژگی های سالن آمفی تئاتر اصفهان است:

● ورودی سالن آمفی تئاتر

به طور معمول سالن آمفی تئاتر به دلیل این که اهمیت هنرهای نمایشی و تأثیر این هنر در زندگی اشخاص را نمایان می کند، دارای نمایی ویژه و طرحی مختلف نسبت به سازه های دیگر می باشد. ویژگی های بسیاری را برای آمفی تئاتر میتوانیم در نظر بگیریم که موارد زیر بخشی از ویژگی های سالن آمفی تئاتر اصفهان است:

● شکل سالن آمفی تئاتر

ظاهر و شکل سالن آمفی تئاتر مثل اندازه و متراژ آن اهمیت بسیار بالایی دارد. شکل های مربعی طور انعطاف پذیری زیادتری دارند و به طور معمول برای سالن های بزرگ مناسبتر می باشند. شکل نقشه این سالن ها به خطوط دید کافی در نمایش های دیداری و شنیداری مرتبط می باشد. سالن همایش با ظرفیت کم و کف تقریبا مسطح تا حدود زیادی رضایتبخش می باشد.

کف بزرگتر برای رزرو سالن آمفی تئاتر اصفهان برای به دست آوردن دید کافی به شکل شیبدار یا پلکانی ساخته می گردد. تغییر در تراز از دید در ردیف صندلی های سالن باید به صورت یکسان باشد. حداقل این تغییر تراز ۶ سانتیمتر می باشد و تراز به صورت متوسط ۵/۱۲ سانتیمتر خواهد بود.

● استفاده از سقف های کششی سالن آمفی تئاتر

با انعطاف پذیر شدن سقف کششی در شخصی سازی، مانند رنگ ها و طرح های گوناگون پارچه، چاپ کردن تصویر دلخواه و نورپردازی مختلف، این کالا قابلیت استفاده شدن در هر سالن آمفی تئاتر با طراحی های داخلی مختلف را دارا می باشد. علاوه بر این خاصیت آکوستیک در سقف کششی، باعث می گردد صداهای تولیدی در سالن آمفی تئاتر اصفهان انعکاس پیدا نکنند، این خصوصیت از علت های مهم استفاده از سقف کاذب کششی در سالن های همایش، سالن های کنفرانس و سالن های آمفی تئاتر است.

البته در طول دوران به غیر از نمایش ها و مجالس، ما شاهد حوادث ناگوار در سالن های آمفی تئاتر بوده ایم، به عنوان مثال آتش سوزی در سالن اپرای سلطنتی لندن و آتش سوزی سالن وزارت کشور، که خسارت های گوناگونی به این سالن ها وارد کرد.

● راهروها در سالن آمفی تئاتر

جهتی ایمنی بیشتر و راحتی اشخاص حداقل به ازای هر صد تماشاچی، هفتاد سانتیمتر عرض برای راهروی ورودی سالن آمفی تئاتر در نظر گرفته می شود. حداقل عرض متناسب برای راهروها صدو بیست سانتی متر می باشد و با دقت به این موضوع حداقل عرض مورد نیاز جهت عبور صندلی های چرخدار هفتاد سانتیمتر و برای عبور نمودن افرادی که دو عصا در زیر بغل دارند هشتاد و سه سانتی متر است؛ این متراژ میتواند پاسخ گوی حرکت معلولین نیز باشد.

طراحی داخلی سالن آمفی تئاتر اصفهان استاندارد فضای آمفی تئاتر روباز، آمفی تئاتردر بعضی از کشورها سالن های آمفی تئاتری به شکل نمادین ساخته می شود.
در راهروهایی که از جلوی ردیف صندلی های سالن می رد می شود (راهروهای عرضی) باید بیست سانتی متر به این اندازه اضافه شود. به این صورت حداقل عرض راهروهای سالن آمفی تئاتر به صدو چهل سانتی متر می رسد. حداقل عرض راهروهای دیوار صد سانتیمتر می باشد. در این صورت پله باید همه عرض راهرو را اشغال نماید.

● صندلی های سالن آمفی تئاتر اصفهان

به طور معمول آنچه که در همایش ها کسل کننده و خسته کننده می شود تحمل نمودن صندلی هایی ست که بر روی آن نشسته اید. صندلی سالن آمفی تئاتر اصفهان در حالتی که استاندارد نباشد نه تنها باعث اذیت شدن اشخاص حاضر در همایش می شود بلکه احرا کنندگان همایش نیز نمی‌توانند اجرای خوبی ارائه نمایند. فضایی که افراد ناچارا آن را تحمل نمایند به خودی خود استرس زا می شود.

اگر صندلی های سالن آمفی تئاتر برای سالن هایی است که مورد استفاده همه افراد قرار می گیرد بهتر است از نمونه هایی استفاده شود که مواد چوبی کمتری در ساخت آن به کار رفته باشد، چرا که چوب و MDF ضریب اشکال بالاتری دارند و با اشیا نوک تیز میتواند سبب خراشیده شدن و از بین رفتن بخش های چوبی شود. به همین جهت توصیه می شود در این سالن ها از صندلی همایش و صندلی آمفی تئاتر و صندلی سینمایی با کف و پشت ABS و دسته انتگرال استفاده شود، چون این متریال در مقابل اشیا نوک تیز مقاوم بوده و آسیب جدی نخواهد دید. اصلی ترین نکته ها در زمان طراحی صندلی آمفی تئاتر توجه به راحتی اشخاص است.

● نورپردازی و صدابرداری در اجاره سالن آمفی تئاتر اصفهان

در طراحی سالن آکوستیک آمفی تئاتر اصلی ترین مسئله این است که صدا به شکل یکسان در همه نقاط سالن شنیده شود و تعادل صوتی به شکل مناسب برقرار گردد. آکوستیک صدا کمک می نماید تا اکو صدا یا ارتعاش در سالن تشکیل نشود. یک خصوصیت سالن آمفی تئاتر دارا بودن یک اتاق صدابرداری و نورپردازی جداگانه رو به روی صحنه اجرا می‌باشد تا سبب گردد اپراتور با اشراف کامل بر روی صحنه، نور و صدا را در همه سالن مدیریت نماید.

رزرو سالن آمفی تئاتر اصفهان

قیمت مناسب و ظرفیت عالی تالار شریعتی آن را تبدیل به بهترین انتخاب جهت رزرو سالن آمفی تئاتر اصفهان کرده است، این مجموعه با برنامه ریزی منظم و دقیق جهت برگزاری بهترین نوع مراسمات ، جشن ها و کنسرت تلاش نموده است، جهت دریافت آخرین اطلاعات اجاره سالن آمفی تئاتر اصفهان می توانید با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

جهت رزرو و هماهنگی سالن آمفی تئاتر در شهر اصفهان می توانید با شماره تماس ما ۰۹۱۰۷۱۷۱۹۱۰ در ارتباط باشید.

ظرفیت ها به ترتیب 410 ، 400 و 240 نفر می باشد

تالار شریعتی ، در واقع سالن آمفی تئاتر دانشگاه اصفهان می باشد که در دانشگاه علوم پزشکی اصهان و در خیابان هزار جریب واقع شده و از درب شرقی دانشگاه قابل تردد می باشد.