برگزاری یک همایش، کنفرانس یا سمینار خوب

لزوم یک همایش یا کنفرانس خوب

قسمت مهمی از زندگی و موفقیت کسب و کارها بستگی به همایش و کنفرانس های دارد که برگزار می‌کنند. به همین دلیل برگزاری یک همایش، کنفرانس یا سمینار خوب اهمیت بسیار زیادی داد. بخش مهمی از یک گردهمایی را سالن همایش تشکیل می‌دهد و می‌تواند روی مشتریان یک کسب و کار تأثیر بسیاری داشته باشد.

چه مواردی در سالن همایش می‌تواند مهم باشد؟

همه چیز از دکوراسیون سالن، رنگ و امکانات آن و حتی جزئیات نیز می‌تواند مهم باشد. همه این ویژگی ها سبب می‌شود تا شرکت کنندگان حس خوبی داشته باشند. برای مثال استفاده از تهویه مناسب، بوی ملایم و خوب، استفاده از تکنولوژی های نوین هم باعث راحتی شرکت کنندگان خواهد بود.

ویژگی های یک سالن کنفرانس خوب چیست؟

با توجه به کسب و کار خود و نوع همایشی که برگزار می‌کنید باید سالن مناسب را انتخاب کنید. پس اولین کار بررسی موضوع گردهماییتان، تعداد شرکت کنندگان، مدت زمان همایش و امکانات لازم است. برای مثال آیا قصد دارید از مهمانان خود پذیرایی کنید؟ اگر جواب بله است آیا سالن انتخابی امکانات لازم برای پذیرایی را دارد؟ باید گفت شرکت کنندگان گرسنه کاملا بی توجه خواهند بود پس پذیرایی با آب، شیرینی، میوه و … بسته به مدت زمان همایش بسیار مهم و ضروری است.
نکته مهم دیگر نوع مبلمان و صندلی ها است. آیا صندلی های سالن به تعداد مهمانان یا حتی بیشتر است؟ آیا این صندلی ها مناسب بوده و راحتی مهمانان را فراهم می‌کند؟
ویژگی دیگر تجهیزات سالن است. یک سالن باید به تجهیزاتی نظیر تهویه مناسب، سیستم نورپردازی، سیستم صوتی مناسب، پروژکتور، صفحه نمایش بزرگ و … نیاز دارد.
یکی از مهمترین ویژگی ها دسترسی راحت است. آیا سالن در محل خوبی واقع شده و مهمانان می‌توانند به راحتی و با وسایل حمل و نقل عمومی به سالن همایش دسترسی داشته باشند؟

نتیجه‌گیری

در آخر باید بگوییم که انتخاب سالن های همایش و سمینار مناسب می‌تواند تأثیر عمیق و بسیار زیادی روی مهمانان و مشتریان شما بگذارد. پس سعی کنید سالنی مناسب و مجهز به تمامی امکانات انتخاب کنید.
تالار شریعتی دانشگاه اصفهان سالنی مجهز با امکانات فوق العاده می باشد که میتواند پذیرای برگزاری گردهمایی ها ، کنفرانس ها ، سمینار و … باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های وابسته