تالار شریعتی برگزار کننده مجامع عمومی در اصفهان

برگزاری مجامع عمومی شرکت ها در تالار شریعتی اصفهان روزانه افزایش می یابد. این جلسات با اهداف مختلفی برگزار شده و به بسیاری از نیازها و مشکلات شرکت ها در آن ها پرداخته می شود. در این خصوص در نظر گرفتن شرایط تالار برگزار کننده جلسات کاری نیز اهمیت به سزایی دارد و در روند این جلسات تاثیرگذار خواهد بود. از این رو تالار شریعتی اصفهان امکانات و قابلیت های پیشرفته ای را برای برگزاری این جلسات مهم در نظر گرفته است.

سالن برگزاری جلسات شرکت ها

طراحی یک فضای خوب و مجهز برای برگزاری جلسات کاری شرکت ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. نوع ارائه مطالب و کیفیت برگزاری جلسه تا حد بسیار زیادی به فضای برگزاری این گردهمایی ها بستگی دارد. طراحی دکوراسیون این فضاها نیز یکی از مهمترین فاکتورهایی است که مورد توجه کارفرمایان قرار می گیرد.

انتخاب میز اصلی، مبلمان، چیدمان وسایل روی میزها و… باید با ساختار مناسبی انجام شده باشد. هر یک از این سالن ها باید از نظر تجهیزات و امکانات نیز با ویژگی های به خصوصی راه اندازی شده باشند. در ادامه برخی از فاکتورهای موجود در تالار شریعتی اصفهان را که روند برگزاری جلسات کاری را بهبود می بخشند، بررسی می کنیم.

سیستم تهویه مطبوع

در مجامع عمومی شرکت های بورسی و سازمان های خصوصی و دولتی، اغلب تعداد نفرات زیادی حضور به عمل می آورند. از این رو سیستم تهویه محیط از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. سیستم های تهویه تالار شریعتی به گونه ای انتخاب شده اند، که در فصل گرما از ایجاد حواس پرتی برای افراد پیشگیری می کنند. این سیستم ها از گرم شدن مفرط محل برگزاری جلسات جلوگیری کرده و مانع ایجاد آلودگی در هوا می شوند.  

سیستم گرمایش مرکزی سالن برگزاری جلسات  

تالار شریعتی اصفهان برای فصل های سرد سال نیز چاره اندیشی های به خصوصی داشته است. در این شرایط آب و هوایی برگزاری یک جلسه سازنده نیازمند سیستم سرمایش قدرتمند در محیط است. در صورتی که در جلسات کاری سر انگشتان همه حضار یخ بزند! و از شدت سرما تمرکز کافی نداشته باشند، بدون شک نتیجه برگزاری این گردهمایی ها چندان مطلوب نخواهد بود و بازدهی لازم را ندارد.  

تجهیزات مربوط به ارائه

سالن کنفرانس اصفهان از تجهیزات ارائه به خصوصی تشکیل شده است که برگزاری این جلسات را ساده تر می کنند. در یک سالن کنفرانس استاندارد، امکاناتی مانند نمایش پاور پوینت، صفحات نمایش هوشمند، تخته وایت برد، تجهیزات مخصوص تصویر برداری و… قرار می گیرند. به این ترتیب امکان انتقال بصری داده ها و اطلاعات این جلسات نیز فراهم می شود.

وجود پریز برق

در سالن همایش اصفهان راهکارهایی برای نصب انواع تجهیزات برقی، کابل های شارژر و… نیز در نظر گرفته شده است. در طول هر جلسه کاری هر یک از پرسنل و حضار از دستگاه های صوتی و تصویری بسیاری استفاده می کنند که گاها برای روشن کردن آن ها به پریز برق نیاز دارند. وجود منابع تغذیه برق در سر تا سر سالن برگزاری جلسات نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و کیفیت برگزاری این مراسم های کاری را افزایش می دهد.

سیستم اتصال به اینترنت

قابلیت دسترسی به وای فای در سالن های برگزاری جلسات شرکت ها نیز یکی از مهمترین امکانات موجود محسوب می شود که روند تشکیل این جلسات را حرفه ای تر کرده و امکانات مورد نیاز را در اختیار حضار قرار می دهد. دسترسی به اینترنت برای آنلاین بودن افراد اهمیت دارد. رمز عبور و پسورد این شبکه های اینترنتی باید در اختیار کاربران قرار بگیرد تا امکان استفاده از اینترنت وای فای موجود برای آن ها فراهم شود.

نکات مهم راه اندازی سالن برگزاری جلسات

برگزاری مجامع عمومی شرکت ها نیازمند شرایط به خصوصی در تالارهای برگزار کننده  است که در تالار اصفهان با رعایت کلیه استانداردهای موجود در نظر گرفته شده اند. گذشته از تجهیزات و ابزار و یراقی که در این سالن ها به کار می روند، ایجاد حس و حالی قوی در این مکان ها نیز حائز اهمیت است. برخی از مهمترین نکاتی که به شما در برگزاری بهتر مجامع عمومی شرکت های بورسی کمک می کنند، به شرح زیر هستند:

ارتفاع سقف سالن

تالار شریعتی اصفهان سالن های مربوط به برگزاری جلسات کاری را با ارتفاع سقف بلند در نظر گرفته است. سقف های کوتاه باعث می شود که جمعیت در طول برگزاری این جلسات احساس تنگنا و خفگی داشته باشند. این سقف ها مشکلات نوری و روشنایی را نیز در محیط تشدید می کنند. از این رو رعایت استاندارد ارتفاع در این سالن ها حائز اهمیت است.

پنجره های سالن کنفرانس

اتاق های دارای پلان باز بهترین فضا برای برگزاری این جلسات به شمار می روند. در این اتاق ها همه حضار یکدیگر را مشاهده می کنند و روند برگزاری جلسات بهبود می یابد. در مقابل اتاق های ال شکل برای برگزاری جلسات کاری اصلا مناسب نیستند. این اتاق ها رویت بصری حضار را محدود کرده و به این ترتیب تعامل در این جلسات به خوبی صورت نمی گیرد. دیوارهای روشن و شفاف نیز از مشخصه های اتاق های برگزاری این جلسات است. با وجود این دیوارها محیط دلبازتر جلوه می کند.

جمع بندی

در تالار شریعتی اصفهان به کلیه استانداردهای کیفی برای برگزاری جلسات کاری و گردهمایی ها توجه شده است. در هر یک از بخش های این تالار امکانات رفاهی بسیاری برای حاضرین در نظر گرفته شده که راندمان کاری انواع این جلسات را به حد مطلوب می رساند. به علاوه خدمات دهی مطلوب این تالار در راستای رسیدگی به امور پذیرایی از میهمانان، خوشامد گویی و… نیز نظر و توجه کارفرمایان را جلب کرده است. در این گزارش به برخی از فاکتورهای تجهیز سالن های شریعتی پرداختیم.

شما میتوانید برای اجاره سالن همایش یا رزرو سالن کنفرانس در اصفهان با ما در تماس باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های وابسته